شرکت موج افزار مهرگان کیش ارائه کننده راهکارهای تلویزیون تعاملی IPTV

به هتل کوچک خود اجازه دهید بزرگ شود

صنعت توریسیم یکی از صنایع امن و درآمد زا دردنیا است. دراین راستا ساخت هتل های بزرگ چند ستاره ،همواره دردستور کار توسعه گردشگری قرار دارد و این امر بازار جذب مشتری در هتل ها را کاملا رقابتی می سازد.
قطعا مشتری که همیشه به هتل 5 ستاره می رود، دیگر هنگام ورود به هتل تخت خواب و دستشویی را چک نمی کند. میهمانان این هتل ها بیشتر به دنبال خدمات ارزش افزوده ای هستند که هتل در اختیار آنها قرار می دهد و تلویزیون تعاملی هتلی توانمند ترین ابزار در این زمینه است.
از طرفی مالکان و صاحبان هتل ها با معضلی به نام نیروی انسانی مواجه هستند که در مجموعه ها پس از آموزش مشغول به کار میشوند اما گاها حوصله یا انگیزه کافی برای جلب رضایت مشتری هتل و حتی کارفرمای خود ندارند و با ارایه خدمات بی کیفیت مشتری را ناراضی میکنند و این هتل دار است که در این میان متضرر می شود.
لذا کسب و کارهای امروزدر حوزه گردشگری همانند سایر حوزه ها به سمت جایگزینی سیستم ها، نرم افزار ها و اپلیکیشن ها به جای نیروی انسانی می روند که نه تنها محدودیت های ذکر شده نیروی انسانی را ندارند بلکه بسیار کم هزینه تر و با کیفیت تر خدمات را ارایه میدهند.
سیستم تلویزیون تعاملی هتل (HOTEL IPTV) یکی از سیستم های بسیار ارزشمند است که علاوه بر ارایه خدمات خوب قابلیت ارتباط با سایر سیستم های خدماتی هتل از قبیل خانه داری، لاندری، حسابداری، سیستم هوشمند و… را امکان پذیر می سازد.
جالب اینجاست که اغلب هتلداران تصور می کنند که سیستم IPTV برای هتل های بزرگ و پرستاره مناسب تر است اما این تصور کاملا اشتباه است.

هتل های کوچک، هتل هایی با 10 تا 50 واحد اقامتی (اتاق) هستند. بسیاری از این هتل ها مکانی برای ارایه خدماتی از قبیل رستوران، کافی شاپ و مراکز خرید در خود ندارند. اما با تجهیز هتل های کوچک به سیستم تلویزیون تعاملی، می توان این امکانات را حتی بیشتر از هتل های بزرگ با ایجاد ارتباط با کسب و کارهای محلی اطراف هتل با کیفیت عالی و به راحتی در اختیار مشتری گذاشت.
میهمانان هتل های کوچک میتوانند از طریق سیستم تلویزیون تعاملی غذای خود را به رستوران های اطراف هتل سفارش دهند و حتی میتوانند از مراکز خرید، سوغات خرید کرده و در هتل تحویل گیرند.

شرکت موج افزار مهرگان کیش ارائه کننده راهکارهای تلویزیون تعاملی IPTV

 

شرکت موج افزار مهرگان کیش ارائه کننده راهکارهای تلویزیون تعاملی IPTV

جالب اینجاست که هر چه هتل تعامل بهتری با کسب و کارهای محلی اطراف خود داشته باشد، میهمانان به امکانات بهتر و متنوع تری دسترسی دارند.
در واقع هتل کوچک به انواع رستوران ها و مراکز خرید و سایر خدمات مجهز می شود بدون اینکه هیچ هزینه ای بپردازند و این امکان تنها با خرید سیستم IPTV هتلی امکان پذیر است.
در واقع با تجهیز هتل به این سیستم علاوه بر جلب رضایت میهمانان، هم هتل و هم کسب و کارهای محلی منفعت خوبی می یابند.
پس با انتخاب IPTV به هتل کوچک خود اجازه دهید بزرگ شود.

 

[vc_empty_space height=”15px”][vc_row el_class=”talign”][vc_btn title=”دانلود مقاله” url=”https://www.moojafzar.com/wp-content/uploads/2018/06/Small-Hotel_Moojafzar.pdf” extraclass=”apaddmarg”]

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top