شرکت موج افزار مهرگان کیش ارائه کننده راهکارهای تلویزیون تعاملی IPTV

تلویزیون رسانه ای صمیمی

تلویزیون رسانه ای است که میتواند براحتی افراد را بصورت دسته جمعی یکجا دور خود جمع کند و آنان را مخاطب پیام خود قرار دهد. به عبارت دیگر تلویزیون امروز یکی از اعضای اصلی هر خانواده محسوب میشود.
استفاده از زبان تصویر انتقال پیام به مخاطب را آسان و جذابیت آن را زیاد می کند. چون در این حالت نیاز به سواد بالا و یا داشتن مهارت های پیچیده نیست. در نتیجه تلویزیون تبدیل به رسانه ای همگانی یا پر کاربرد و عامیانه شده است و تصاویر آن برای مردم دنیا با هر سن و زبان و فرهنگی قابل فهم می باشد.
تنوع برنامه های تلویزیونی این امکان را به مخاطب می دهد که اطلاعاتش را راجع به تاریخ، افراد، مکانها و وقایع مختلف افزایش دهد.
شما می توانید با این جعبه جادویی که امروزه دیگر شکل و شمایل قاب جادویی را به خود گرفته، به جاهایی سفر کنید که در دنیای واقعی امکان حضور در آن مکان را ندارید و بسیاری از فعالیت هایی که قادر به انجامش نیستید را از طریق تلویزیون تجربه کنید. می توانید چند روز زندگی بومیان جنگل های آمازون را ببینید و یا صحنه هیجان انگیز شکار خرس های قطبی را در حالتی که روی مبل راحتی لم داده اید تماشا کنید.

moojafzar iptv

اگر از یک برنامه حوصله تان سر برود چه کار میکنید؟ احتمالا دست به کنترل می برید و شبکه را عوض میکنید و بین شبکه های مختلف می گردید تا بالاخره یک کانالی مثل پوست موز لیز، زیر پایتان رفته و شما را زمین خواهد زد.
تولیدکنندگان برنامه های تلویزیونی هم این مسئله را بخوبی دریافته اند و با ارائه برنامه های مختلف از قبیل سریال، مستند، اخبار و گزارش سعی می کنند شما را پای برنامه های خود نگه دارند، غافل از این که با وجود مخاطبان فراوان و تنوع ذائقه آنها، هیچ راهی جز استفاده از تلویزیون تعاملی نیست. مخاطب امروز دیر وقتش را ارزان به تلویزیون نمی فروشد و حاضر نیست پای هر برنامه ای بنشیند.
تلویزیون تعاملی این امکان را به مخاطب می دهد که در انتخاب برنامه ها و زمان پخش آنها هیچ محدودیتی نداشته باشند.
هر زمان اراده کند می تواند از این بین برنامه های متنوع تلویزیون تعاملی برنامه ی مورد علاقه خود را تماشا کند و سریال ها را به هر تعداد که دوست دارد پشت سر هم ببیند و تبلیغات بر وسط فیلم ها را حذف کند.
با استفاده از IPTV دیگر این کنترل تلویزیون نیست که مخاطب را کنترل می کند بلکه این مخاطب است که کنترل همه چیز را در دست دارد. IPTV علاوه بر تنوع بالا در نمایش فیلم ها، قابلیت ارائه آلبوم های موسیقی، نشریات و مجلات و کتابهای الکترونیک و بسیاری امکانات دیگر دارد.
در واقع رمز موفقیت تلویزیون تعاملی این است که با وجود تعداد بالای مخاطبان چنان تنوعی از برنامه ها و امکانات ارائه می کند که می تواند توجه هر مخاطبی را به خود جذب کند، گویی تلویزیون برای آن مخاطب اختصاصی سازی شده است.
دیگر قابلیت ارزشمند تلویزیون تعاملی این است که چون قابل ارائه بر روی دستگاه های مختلف از قبیل لب تاپ و تبلت و گوشی می باشد، هیچ درگیری بین اعضای خانواده جهت تماشای تلویزیون وجود ندارد و هر یک از اعضا می توانند برنامه مورد علاقه خود را همزمان تماشا کنند.
موارد فوق استفاده از IPTV را الزامی و لذت بخش تر می کند، طوری که جایگاه خود را بصورت دوست جدید در بین مخاطبان یافته است.
امید است که تلویزیون تعاملی هم بتواند مانند تلویزیون به یکی از اعضای خانواده ی ما تبدیل شود نه فقط یک دوست جدید.

[vc_empty_space height=”15px”][vc_row el_class=”talign”][vc_btn title=”دانلود مقاله” url=”https://www.moojafzar.com/wp-content/uploads/2018/06/Friendly-TV_Moojafzar.pdf” extraclass=”apaddmarg”]

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top