شرکت موج افزار مهرگان کیش ارائه کننده راهکارهای تلویزیون تعاملی IPTV

خلاقیت هتل ها و مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸

با شروع مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸، شور و شوق زیادی تمام کشور را فراگرفته است. تابلو های تبلیغاتی و بیلبورد های بزرگ حمایت از تیم ملی ایران، همه جا به چشم می خورد. لذت تماشای دورهمی فوتبال و تخلیه این هیجان سالم، صاحبان کافی شاپ ها، رستوران ها، سینما ها و هتل ها را به این فکر انداخته که با تجهیز اماکن خود به تلویزیون های بزرگ تجربه دلچسب و جدیدی برای مخاطبان خود فراهم کنند.
در این میان بعضی هتل ها به دلیل دارا بودن امکانات زیر ساختی و برنامه ریزی خلاقانه مدیران خود، استراتژی قدرتمند تری نسبت به سایرین در جلب تماشا چی دارند. این هتل ها در این ایام دکوراسیون داخلی خود را با انواع توپ و پرچم و بادکنک آرایی، رنگ و بوی فوتبالی داده و با دارا بودن لابی بزرگ با تهویه عالی علاوه بر میهمانان هتل، قادرند به همشهریان هم خدمات ارائه دهند.
کافی شاپ و رستوران هتل در حین پخش مسابقات فوتبال با سرو انواع نوشیدنی و خوراکی و غذاها، نیاز تماشاچیان را مرتفع می سازند.
بعضی از مدیران داخلی حتی استخر هتل را هم به تلویزیون مجهز کرده تا مسافرین خاص پسند خود را هم راضی نگه دارند. در این میان هتل های ساحلی با برپایی صفحه نمایش بزرگ در ساحل تجربه تماشای تلویزیون خاطره انگیزی در میان ماسه های ساحلی را برای طرفداران فوتبالی خود فراهم می کنند.
خدمات هتل به همین جا ختم نمی شود. هتل ها با داشتن فضای مناسب بعد از پیروزی تیم ملی مراسم نور افشانی و آتش بازی کوچکی برگزار می کنند و لذت تماشای فوتبال را برای تماشاچیان فراموش نشدنی می سازند. همچنین مشتریان می توانند با پیش بینی نتایج بازی ها، بوفه صبحانه هتل را به عنوان جایزه دریافت کنند و یا با دریافت کارت های امتیاز و عضویت در باشگاه مشتریان هتل ها، در اوقات غیر پیک از خدمات هتل ها بهره ببرند.
جالب اینجاست که هتل ها برنامه تورهای خود را طوری تنظیم می کنند که با برنامه مسابقات تداخل نداشته باشد تا میهمانان به راحتی بتوانند مسابقه مورد نظر خود را تماشا کنند.
شاید این رویداد ورزشی پررنگ ترین لزوم حضور تلویزیون در هتل است. سیستم های تلویزیون هتلی که شاید تاکنون توجه زیادی به آن نشان داده نمی شد، این روزها عامل جلب مشتری و کسب درآمد برای هتل است.
در این میان هتل هایی که به سیستم تلویزیون تعاملی (IPTV) و ماشین زمان مجهز هستند، می توانند بعد از اتمام بازی و یا در نشست های آخر شب طرفداران فوتبال، لحظات جذاب مسابقات را مجددا نمایش دهند.

شرکت موج افزار مهرگان کیش ارائه کننده راهکارهای تلویزیون تعاملی IPTV

این رویه جلب مشتری و کسب درآمد، بزودی در تمام هتل ها و سایر اماکن به گونه ای گسترش پیدا خواهد کرد که برای مواردی مانند تماشای بازی های ملی، مناظرات ریاست جمهوری و غیره، تماشاچیان در مکان های عمومی دور هم جمع می شوند.
به امید فرصت های این چنینی جهت رونق اقتصادی هتل ها و پیروزی تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی.

[vc_empty_space height=”15px”][vc_row el_class=”talign”][vc_btn title=”دانلود مقاله” url=”https://www.moojafzar.com/wp-content/uploads/2018/06/World-Cup-2018_Moojafzar.pdf” extraclass=”apaddmarg”]

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top