میهمانان نوروزی و تلویزیون هتلی، تلویزیون تعاملی، موج افزار مهرگان کیش،IPTV

میهمانان نوروزی و تلویزیون هتلی

هتل ها روش های گوناگونی جهت جذب مشتری بکار می برند. آنها با ارائه تخفیف های دوره ای، سرویس غذای مناسب و بهره مندی از کادر مجرب و آموزش دیده، سعی در کسب سهم بیشتری از بازار را دارند.
به عبارتی هر چه میهمانان هتل افزایش یابد، سود بیشتری نصیب هتل خواهد شد و زمانی این مهم انجام خواهد گرفت که میهمانان از خدمات و سرویس های ارائه شده رضایت بیشتری داشته باشند. افزایش رضایت میهمانان هتل باعث احساس خوشایند تناسب خدمات دریافتی با هزینه انجام شده را به همراه دارد.
بدیهی است که هر اقدامی برای کسب رضایت بیشتر مشتری، نیازمند برنامه ریزی های بیشتر و افزایش هزینه هتل خواهد بود. یکی از ارزانترین و راحت ترین راه های کسب رضایت بیشتر به نسبت سایر روش ها ،تامین امکانات مناسب تلویزیونی می باشد، بطوریکه میهمان وقت آزاد خود را با اشتیاق به تلویزیون اختصاص دهد. با این حال در اغلب هتل ها یکی از معضلات میهمانان هتل که بخصوص در ایام نوروز و یا زمان پخش مسابقات ورزشی آشکار می شود، عدم پخش شبکه های تلویزیونی مناسب و سایر امکانات تلویزیونی است.

میهمانان نوروزی و تلویزیون هتلی، تلویزیون تعاملی، موج افزار مهرگان کیش،IPTV

میهمانان طی روز برای کار و یا تفریح از هتل خارج می شوند اما بعد از بازگشت به هتل و هنگام استراحت در اتاق محل اقامت خود، آنچه که اول به سراغ آن می روند تلویزیون است.میهمانان انتظار دنبال کردن و تماشای سریال ها و یا برنامه های مورد علاقه خود را دارند. تعداد کمی از هتل ها با بهره مندی از تلویزیون تعاملی، ارزش افزوده ایجاد کرده و میهمانان با بهره مندی از ماشین زمان حتی می توانند محدودیت زمانی را کاملاً حذف کرده و برنامه مورد علاقه خود را هر زمان تماشا کنند، اما هنوز در بسیاری از هتل های لوکس کشورمان، ارائه خدمات تلویزیونی به میهمانان مورد بی توجهی قرار می گیرد و همچنان از نگاه مدیران هتل پنهان است.
کسب رضایت بیشتر با ارائه محتوای تلویزیونی جذاب برای میهمانان، علاوه بر کسب درآمد برای هتل، حس رضایت مندی را در مشتری ایجاد می کند و با این مهم می توان مشتریان جذب شده را به مشتریان وفادار تبدیل کرد.
امید است مدیران هتل توجه خاص و ویژه ای نسبت به تجهیز هتل خود به راهکارهای تلویزیونی داشته باشند و ارائه امکانات تلویزیونی را در لیست آماده سازی هتل برای میهمانان نوروزی خود قرار دهند.

[vc_empty_space height=”15px”][vc_row el_class=”talign”][vc_btn title=”دانلود مقاله” url=”https://www.moojafzar.com/wp-content/uploads/2018/06/Noruz-Guest_Moojafzar.pdf” extraclass=”apaddmarg”]

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top