شرکت موج افزار مهرگان کیش ارائه کننده راهکارهای تلویزیون تعاملی IPTV

گشایش نمایشگاه صنعت رسانه

همزمان با اجلاس سراسری فناوری رسانه؛
گشایش نمایشگاه صنعت رسانه
همزمان با برگزاری پانزدهمین اجلاس بین المللی فناوری رسانه، نمایشگاه تخصصی صنعت رسانه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما گشایش یافت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، در این نمایشگاه تازه ترین دستاوردها و توانمندی های شرکت های داخلی و وابسته به صدا و سیما در زمینه های متنوع فناوری رسانه ارائه شده است .
همچنین آیین رسمی گشایش پانزدهمین اجلاس بین المللی فناوری رسانه بعد از ظهر امروز با حضور مهمان های داخلی و خارجی برگزار می شود.
موضوع اصلی این همایش ­مدیریت علم و فناوری است که با هدف تعمیق ارتباط بین دانشگاه و صنعت و نمایان شدن تأثیر آن در رسانه با تلاش معاونت فناوری و توسعه رسانه سازمان صدا و سیما برگزار می شود.
ارائه مقاله های علمی و فنی، ایده ها و طرح های نوآورانه، برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت رسانه و نشست های مختلف از جمله برنامه های پانزدهمین اجلاس بین المللی فناوری رسانه است.
در نشست های علمی و تخصصی این رویداد دو نفر از استادان برجسته برود کست ( پخش تلویزیون ) و همچنین 74 شخصیت علمی از کشورهای مختلف حضور دارند.
در این دوره بیش از ۱۶۰ محصول نوآورانه ارائه شده و در نهایت ۴۷ طرح برگزیده شده است که ۱۱ طرح ممتاز به نمایش گذاشته می شود.

منبع

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top